Att suga kuk

solen har för längesen gått ner på den spansk-afrikanska himlen

de importerade svarta hororna suger vita turistkukar med knäna mot den gråa asfalten

hallickarna tjänar pengar och dricker sig aldrig berusade

jag är berusad på alkohol, nikotin och fortplantningsmekanismerna -

i en stad utan barmhärtighet och jag saknar henne

livet knullar oss hårt i röven medan Bill Gates sitter och skiter guld

meningslösheten ger mig ro och Gud är på min sida -

han är allt och jag saknar henne

individuell rationalitet leder ständigt till kollektiv irrationalitet -

det väcker mina apokalyptiska tankar åter till liv och jag saknar henne

och hororna suger kuk och kukarna blir hivsmittade och jag hatar världsalltet -

av halva mitt hjärta och med den andra halvan saknar jag min ungdomskärlek

jag ber till Gud att ta mig i sömnen när jag befinner mig i drömmarnas land

natten vandrar mot dagen medan de förtappade kvinnorna suger kuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0