Besök i paradiset

blodet flöt ner för min kropp

någon eller något hade dödat mig

jag såg mig själv ligga död på marken

men ganska snabbt kom en kille och körde iväg med mig

han körde en silverfärgad bil av något slag

vi sa inte mycket till varandra och stannade senare utanför en herrgård

inne i herrgården var det fest och han visade mig in -

där fanns öl, whisky, vin, vodka, ljuvlig musik och nakna tjejer som

smekte mig och viskade saker i mitt öra som fick min sak att bli hård

jag drack, sjöng och tog de nakna tjejerna på deras inoljade kroppar

men efter några dagars festande började jag bli trött på tjejerna och alkoholen

jag berättade för alla att jag skulle tillbaka

de nakna tjejerna förklarade att jag befann mig i himlen och att detta var paradiset

efter att ha lyssnat på de nakna tjejerna bad jag killen att köra hem mig igen -

sen vaknade jag upp på marken där jag hade sett mig själv död

jag var tillbaka och hade upplevt paradiset

och hoppades på att jag skulle hamna i helvetet när jag dog nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0